WRACAM ???

 Cześć wszystkim! Witam Was w Nowym Roku :) Na wstępie chciałabym Was bardzo bardzo przeprosić za moją nieobecność. Oczywiście jedynym powodem mojej nieobecności jest SZKOŁA
i duża ilość sprawdzianów, ale mam dla Was dobrą wiadomość. Moim głównym postanowieniem noworocznym jest POWRÓT NA BLOGA !! Mam nadzieję, że się cieszycie, bo ja jestem bardzo podekscytowana :) Wiem, że gdy zacznie się szkoła będzie gorzej "ogarnąć" naukę i pisanie bloga, ale wierzę, że dam radę :) Przy okazji, że przepraszam Was za moją nieobecność chciałabym pokazać Wam jakie książki dostałam od Mikołaja <3  Mam nadzieję, że wybaczycie mi tą moją nieobecność
i z chęcią przeczytacie moje dalsze posty :)

Pierwszą książkę, którą dostałam to IMAGINES Anny Tood. Pewnie duża część z Was spotkało się
z tą właśnie pozycją, a jeśli nie to już Wam tłumaczę :) Książka zawiera 34 opowiadania FanFiction, które opowiadają o taki gwiazdach jak: Justin Bieber <3, Selena Gomez czy Ed Sheeran. Jestem strasznie ciekawa tej książki, a wrażeniami na jej temat na pewno się z Wami podzielę.)
Dwie pozostałe książki, którymi obdarował mnie Mikołaj były książki Harrego Pottera, w tych cudownych okładkach <3 Nie będę opowiadać tutaj o fabule, bo wszyscy bardzo dobrze znają przygody młodego czarodzieja. 

To by było na tyle. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał i zostaniecie ze mną na dłużej :)
Przy okazji chciałabym zaprosić Was na mojego INSTAGRAMA: meaboutbooks_ <3  Do zobaczenia
                                          Me about books 
                





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny