Hunger Games TAG

 Hejka! Tak to znowu ja :) Dzisiaj przedstawię Wam odpowiedzi na TAG dla prawdziwych fanów Igrzysk Śmierci <3 Ostrzegam jednak,że w tagu pojawią się spojlery. Jeśli nie czytaliście tej trylogii to z przykrością mówię, że będzie lepiej jeśli odpuścicie sobie tego posta :) Gotowi? To Zaczynamy!

1. KTÓRA CZĘŚĆ TRYLOGII JEST TWOJĄ ULUBIONĄ?
Wydaje mi się, że moją ulubioną częścią jest Kosogłos. Te wszystkie zwroty akcji zawarte w tej pozycji były jak marzenie ;) Uwierzcie mi, że kiedy jechałam autobusem i czytałam właśnie Kosogłosa nie mogłam uwierzyć co dzieje się na stronach tej lektury.
2. JAK DŁUGO WYTRWAŁBYŚ W GŁODOWYCH IGRZYSKACH?
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, lecz wydaje mi się że moja przygoda z Igrzyskami szybko by się skończyła :) Nie jestem zbyt dobra w bieganiu i w biciu się oraz za szybko ufam ludziom co właśnie w czasie Igrzysk byłoby zgubne. Choć może jakbym miała Peete przy boku wygrałabym te Igrzyska z nim <3 Nie to jednak nie możliwe, przegrałabym walkę już przy Rogu Obfitości.
3. JAKA NAJDZIWNIEJSZA RZECZ ZDARZYŁA SIĘ W KSIĄŻCE?
Tutaj zdecydowanie wygrał Peeta i wszystkie jego wystąpienia przed wejściem na arenę. W pierwszej części było zakochanie się w Katniss, w drugiej ciąża Kotny i ich potajemny ślub. Peeta jest po prostu nieprzewidywalny <3
4. JAK DOWIEDZIAŁAŚ SIĘ O IGRZYSKACH ŚMIERCI?
Pamiętacie o koleżankach, które namawiają mnie do przeczytania Darów Anioła? Tak, to znowu one :) I za to właśnie je kocham <3
5. JAKI JEST TWÓJ ULUBIONY MOMENT W CAŁEJ KSIĄŻCE? 
Jest ich tak wiele, że trudno mi wybrać jeden wyjątkowy. Na pewno jednym z nich jest scena, w której Katniss dowiaduje się o Dystrykcie 13 albo moment kiedy Finnick uratował życie Peecie. #TeamPeeta <3
6. KTO JEST TWOIM ULUBIONYM BOHATEREM?
Peeta, Peeta i jeszcze raz Peeta <3 No po prostu go kocham <3
7. W KTÓRYM DYSTRYKCIE BYŚ ŻYŁ?
Dokładnie to nie wiem, lecz jeśli miałabym wybór to zdecydowanie byłby to Kapitol. Bo kto by nie chciał, żyć w dystrykcie, gdzie wszystkiego byłoby pod dostatkiem?
8. CO BYŁO DLA CIEBIE NAJBARDZIEJ EMOCJONUJĄCYM MOMENTEM?
Wszystkie śmierci: Prim, Finnicka i Rue. Za każdym razem chciało mi się płakać :(
9. GDYBYŚ MÓGŁ WZIĄĆ ZE SOBĄ JEDNĄ RZECZ NA ARENĘ TO CO BY TO BYŁO?
Zapewne wzięłabym coś szczególnego dla mnie, może zdjęcie swojej rodziny. Tak, to byłby znakomity pomysł :)
10. CO JEST NAJBARDZIEJ ZŁOWIESZCZYM PLANEM JAKIM KTOŚ WYMYŚLIŁ W POWIEŚCI?
Zdecydowanie cały plan Igrzysk Śmierci. Był to tak strasznie okrutny wymysł, że każdy wrażliwy człowiek uroniłby łzę czytając książkę :( (W tym ja)
11. CZEGO NAJBARDZIEJ NIE MOŻESZ SIĘ DOCZEKAĆ W FILMIE?
Zdecydowanie wszystkich walk, wybuchów i co dziwne: Jak pokażą śmierć Prim. Zastanawia mnie też ostatnia końcowa scena <3
12. KTO JEST TWOIM ULUBIONYM CZARNYM BOHATEREM?
Mam do wyboru: SNOW vs COIN. Z lekkim namysłem wybieram Coin :)

Tak, to już koniec tego TAGU. Mam nadzieję, że on się Wam spodobał mimo, że pojawiło się dość sporo spojlerów. Do zobaczenia w kolejnym poście :)
                                               Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny