Sekrety Urody Koreanek- 10 etapów zdrowej skóry

 Cześć wszystkim! Nowy post to recenzja. Tak naprawdę to ostatnio dużo pojawiło się właśnie recenzji :) Drugą przeczytaną przeze mnie książką były Sekrety Urody Koreanek Charlotte Cho. Mam ogromną nadzieję, że ta recenzja przypadnie Wam do gustu :) Zapraszam!

1. Od razu uprzedzam, że ta pozycja nie jest typową młodzieżową pozycją, lecz poradnikiem dla dziewczyn, które mają problemy ze skórą. Amerykanka koreańskiego pochodzenia wyprowadza się do rodzinnego kraju gdzie poznaje tajniki nieskazitelnej skóry Koreanek. Jeśli chcecie poznać sekrety urody Koreanek to zdecydowanie polecam sięgnąć po tę lekturę :) Książka ma 240 stron i czytałam ją przez 6 dni :)

2. Jak się pewnie domyślicie ta książka nie ma żadnych ciekawych cytatów, dlatego też pokaże Wam zdjęcie z właśnie Sekretami Urody Koreanek :)
3. Teraz przyszedł czas na bohaterów, lecz dzisiaj wyjątkowo opowiem o autorce :) Po przeczytaniu książki mimo, że osobiście nie znam Charlotte bardzo ją polubiłam i stwierdziłam, że jest strasznie sympatyczną osobą. Śmiało mogę powiedzieć, że kilka razy uśmiechnęłam się z opisywanych przez autorkę historii.

4. Wydanie książki jest naprawdę bardzo wyjątkowe i oryginalne. Jedną z najfajniejszych dla mnie rzeczy jest to, że poradnik nie ma standardowego formatu książki. Kolejną rzeczą jest ten przepiękny pudrowy róż na okładce. I love it <3 Cena lektury w poszczególnych sklepach prezentuje się następująco: EMPIK- 33,49 zł., MATRAS.PL- 27,68 zł., TANIA KSIĄŻKA.PL- 23,25 zł., GANDALF.PL- 32,03 zł.

5.  Moja ocena to dobre 7/10 GWIAZDEK <3

6. Mimo innej tematyki książki mogę Wam ją szczerze polecić. Jest to pozycja głównie skierowana do pań dlatego też będzie to idealny prezent właśnie dla tej płci :) Mam nadzieję, że obiektywnie wyraziłam się na temat tej lektury a Wy z chęcią po nią sięgniecie. 

Tak to już koniec mojej recenzji. Była to naprawdę nie typowa recenzja :) Do zobaczenia z niedługo :) 
                                                 Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny