Książki, które chciałabym przeczytać cz.4

  Hej wszystkim! Dzisiaj kolejny post z mojej ulubionej serii a mianowicie: Książki, które chciałabym przeczytać. Tym razem znowu zajmę się jednotomowymi książkami o których chciałabym napisać recenzje na blogu :) Dlatego też bez zbędnego przedłużania Zapraszam do przeczytania posta :)

1. #ME- Joanna Fabicka. Z tą pozycją spotkałam się kilka miesięcy temu i nadal jest na mojej liście książek do przeczytania :) Ostatnio zamówiłam ją na dość dużej promocji i mam nadzieję, że jeśli zajmie ona miejsce na mojej biblioteczce to w końcu ją przeczytam <3
2. PAPIEROWE MIASTA- John Green. Widziałam film i bardzo mi się podobał, choć uważam, że aktorzy byli wybrani dość kiepsko. Mam nadzieję, że książka spodoba mi się bardziej i wystawię na jej temat pozytywną opinię :)
3. NIE PODDAWAJ SIĘ- Rainbow Rowell. Po przeczytaniu FanGirl, stwierdziłam, że wgłębienie się w historię Simona Snowa nie będzie takim złym pomysłem. Nie wiem kiedy przeczytam tą pozycje ale mam nadzieję, że nastąpi to jeszcze w tym roku :)
4. NOVEMBER 9- Colleen Hoover. Zauważyłam, że w pierwszej część tej serii również, pojawiła się książka tej autorki :) Dlaczego? Zapewne dlatego iż moja przyjaciółka bardzo zachwala tą pozycje i oczywiście muszę ją przeczytać :) Miejmy nadzieję, że spodoba mi się tak bardzo jak jej :)
5. ZOSTAW MNIE- Gayle Forman. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jej temat. Tutaj znowu pojawia się moja przyjaciółka, która ją zakupiła. Miejmy nadzieję, że mi też uda się ją kupić, a co najważniejsze przeczytać. Przy okazji zapraszam Was na kanał Mai K, która zrobiła przecudowną recenzje na temat tej pozycji:KLIK <3

To by było na tyle. Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i dopisaliście kilka pozycji do swojej czytelniczej listy :) Do zobaczenia w kolejnym poście już 19.01 tradycyjnie o 9;30 <3
                                            Me about books 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny