Książki, które chciałabym przeczytać cz.3

 Cześć wszystkim! Dzisiaj moja ulubiona seria, czyli Książki, które chciałabym przeczytać. Tak dokładnie to przedstawię Wam serie, których jeszcze nie dokończyłam albo jeszcze nie zaczęłam:) Nie przedłużając Zaczynajmy!

1. Zaczynamy od serii: HARRY POTTER. Tak wiem pewnie posypie się fala hejtu czemu nie przeczytałam najlepszej serii świata itp. Ja osobiście nie widziałam potrzeby czytania Harrego, aż do ostatnich wakacji, kiedy zobaczyłam w Empiku te przecudowne nowe okładki z wydawnictwa Media Rodzina <3 Do tej pory przeczytałam dwie części, więc możecie być dobrej myśli:)
2. SELEKCJA- Kiera Cass. Seria, która już od dawna mi się podobała a jej okładki są po prostu boskie <3 Mam nadzieję, że niedługo zabiorę się za pierwszą część, która już leży na moje książkowej półce. Możecie podzielić się ze mną opinią na temat tej serii:)
3. DARY ANIOŁA- Cassandra Clare. Moje dwie ukochane koleżanki przez cały czas rozmawiały tylko o tej serii. A ja, żeby mieć z nimi ciekawe tematy do rozmowy postanowiłam zabrać się za te pozycje w tym 2017 roku. Mam nadzieję, że pomimo dużej ilości książek, które chcę przeczytać w tym roku uda mi się przeczytać choć jedną pozycje o Nocnych Łowcach :)
4. WIĘZIEŃ LABIRYNTU- James Dashner. Seria książek, która nie do końca do mnie przemawiała. Wszystko zmieniło się, kiedy razem z moją koleżanką obejrzałyśmy ekranizacje pierwszej części książki i po prostu się zakochałam <3. Co dziwne mojego serca nie skradł główny bohater Thomas, lecz wbrew pozorom postać poboczna, czyli NEWT <3 Kolejny nieosiągalny crash :)
Jeśli chodzi o serie to już koniec, ponieważ na razie moje kręgi czytelnicze są zaniżone :) Wiecie za dużo chcę przeczytać, a pewnie i tak wyjdzie jak zwykle i jedną lekturę będę czytać przez kilkadziesiąt dni ;) Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał a ja z wielką chęcią zapraszam Was na mojego INSTAGRAMA: meaboutbooks_  <3. Do następnego :)
                                            Me about books 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny