Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny

 Witajcie! Mamy czwartek, a co za tym idzie, powoli kończy się pierwszy tydzień ferii :( Chyba będę płakać. Ale trzeba się wziąść w garść i napisać, kilka przyjemnych słów na temat Rywalek Kiery Cass, czyli pierwszej przeczytanej książki w 2017 roku :) Zapraszam !

1. Illea podzielona jest na 8 dystryktów, 1 to oczywiście rodzina królewska, 8 to bezdomni i bezrobotni. Ale nie o tym jest tak książka :) Para królewska ma syna Maxona, który organizuje eliminacje dzięki którym książę ma znaleźć żonę, nową przywódczynię narodu, matkę jego dzieci. Główna bohaterka która jest Piątką dostaje zgłoszenie do brania udziału w rywalizacji. Nie jest z tego powodu zadowolona, ma chłopaka Aspena, którego kocha i nie chce go opuszczać. Jaką decyzje podejmie Ami ? Zostanie w domu ze swoim ukochanym czy wybierze się na eliminacje do zamieszkania w zamku ? Tego dowiecie się czytając tą książkę! Książka ma 336 stron a czytałam ją przez 10 dni :)

2. Teraz oczywiście czas na cytaty <3
:
 Dotyk jego warg sprawił, że się uśmiechnęłam, a ten uśmiech pozostał ze mną na długo.

Niektórzy po prostu rodzą się doskonali.

Jeśli twoje życie naprawdę stanęło na głowie, to znaczy, że ona musi gdzieś tu być. Prawdziwa miłość zwykle jest okropnie niewygodna.


3. Jeśli chodzi o bohaterów to jestem zdecydowanie #teamMaxon <3 Uwielbiam go, jego poczucie humoru, to z jaką czułością zwraca się do głównej bohaterki. Jest to po prostu przeurocze. Mam nadzieję, że America definitywnie zapomni o Aspenie, który osobiście jest moją znienawidzoną postacią :) Bardzo też lubię May, czyli siostrę Ami. Jeśli chodzi o główną bohaterkę jest mi ona zupełnie obojętna, mimo to, że bardzo ją lubię :)

4. Pozycja jest wydana przepięknie <3 Jest to zdecydowanie jedna z najładniejszych okładek na mojej biblioteczce. Mogę przyznać, że wydawnictwo Jaguar postarało się co do okładki <3 Jeśli chodzi o ceny to prezentują się one w następujący sposób: EMPIK- 34,99 zł., MATRAS.COM- 31,71 zł., TANIA KSIĄŻKA.PL- 24,62 zł., GANDALF.COM- 32,91 zł. 

5. Moja ocena to zadowalające 6,5/10 GWIAZDEK <3

6. Przyszedł czas na ogólne podsumowanie książki, która zdecydowanie zdobyła moje serce :) Uważam, że autorka bardzo dobrze wykreowała postacie, miejsce akcji i ogólnie całą fabułę. Bardzo cieszę się, że mogłam przeczytać tą pozycje i spodobała mi się ona :) Oczywiście nie mogę się doczekać kolejnej części oraz ponownego spotkania się z Maxonem <3

Moje recenzja dobiegła końca. Jestem szczęśliwa, że przeczytaliście moją opinie na temat Rywalek :) Pamiętajcie, że kolejny post pojawi się za trzy dni standardowo o godzinie 9:30. Do zobaczenia :)
                                                Me about books 


Komentarze

  1. Czytałam, Rywalki są świetne ^^

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.