Krytyk filmowy #1

 Cześć! Tutaj znowu ja, tylko z trochę innym postem. Postanowiłam, że co jakiś czas po obejrzeniu kilku filmów wypowiem się o nich właśnie na blogu :) Ostatnio widziałam trzy filmy, o których napiszę kilka słów. Jesteście ciekawi? Tak? To Zaczynamy!

1. PO PROSTU PRZYJAŹŃ. 
Przyjaźń grupy ludzi zostaje wystawiona na próbę w obliczu życiowych przeciwności. 
reżyseria: Filip Zylber
scenariusz: Karolina Szablewska
gatunek:         Komedia
produkcja: Polska

premiera: 6 stycznia 2017 (Polska) 20 grudnia 2016 (świat)
ŹRÓDŁO:KLIK
Nowa komedia romantyczna twórców "Listów do M", które tak na marginesie uwielbiam. Kiedy szłam na ten film oczekiwałam czegoś WOW, wiecie o co chodzi :) Na koniec uznałam, że ten film na pewno nie jest komedią a tym bardziej romantyczną. Kilka razy ocierałam łzę i to nie z powodu zabawnych momentów. Mimo to uważam, że PO PROSTU PRZYJAŹŃ jest filmem godnym obejrzenia. Uważam również, że grająca Julię, Agnieszka Więdłocha zagrała fenomenalnie i naprawdę bardzo pasowała do swojej roli :) 
2. SING 
Aby uratować swój teatr przed ruiną, miś koala Buster Moon organizuje konkurs piosenki.
reżyseria: Garth Jennings
scenariusz: Garth Jennings
gatunek: Animacja,Komedia,Musical
produkcja: Japonia,USA
premiera: 6 stycznia 2017 (Polska) 11 września 2016 (świat)
ŹRÓDŁO: KLIK
Najbardziej wyczekiwania bajka animowana, przynajmniej przeze mnie :) Strasznie chciałam ją obejrzeć głównie ze względu na znane osoby podkładające głos postaciom. Ogólnie bajka była bardzo ciekawa i interesująca, choć prawie cały film przedstawiony był na zwiastunie. Nie było więc dużego zaskoczenia co do fabuły filmu. Oczywiście kilka razy zaśmiałam się, a wraz ze mną cała sala :) Film przyjemny i napewno warty obejrzenia. Tak na koniec mogę powiedzieć, że moją ulubioną postacią była świnka Rosita. Uwielbiam ją i jej przebiegłość, ale to zauważycie tylko oglądając SING
3. ZOSTAŃ, JEŚLI KOCHASZ
Mia Hall, nieśmiała i utalentowana muzycznie nastolatka, zawieszona przez jeden dzień między życiem a śmiercią musi zdecydować, po której stronie zostanie.
reżyseria: R.J. Cutler
scenariusz: Shauna Cross
gatunek:         Melodramat
produkcja: USA
premiera: 12 września 2014 (Polska) 18 sierpnia 2014 (świat)
ŹRÓDŁO: KLIK
Film, który obejrzałam trzeci raz, tym razem z moją przyjaciółką. I oczywiście ryczałyśmy jak głupie, bo ten film jest po prostu cudowny i tak wzruszający <3 Uważam, że każdy bez wyjątku powinien obejrzeć ten film. Kto jeszcze tego nie zrobił naprawdę polecam. Dodatkowo trzeba zaopatrzyć się w sporą ilość chusteczek, bo emocji będzie dużo :)

Mam nadzieję, że ten trochę inny post się Wam spodobał,a ja zachęciłam Was do obejrzenia tych filmów :) Do zobaczenia :)
                                              Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny