Ta książka powinna... TAG

 Witajcie kochani! Dzisiaj TAG a mianowicie Ta książka powinna... TAG. Mam nadzieję że ten niezbyt znany Tag spodoba się Wam a ja zabieram się do tworzenia:) Zapraszam!

1. Ta książka powinna mieć kontynuacje!
Tutaj zdecydowanie odpowiem: Gwiazd naszych wina. Osobiście uważam, że historia głównej bohaterki nie jest dokończona i powinna zostać dopowiedziana. Johnie Greenie jeśli to czytasz to strasznie czekam na kolejną cześć tej bestsellerowej powieści :)
2. Ta książka powinna mieć serię spin-off!
Pewnie nie będę oryginalna, bo chciałabym przeczytać serię spin-off o huncwotach <3 Harry Potter zdobył sławę a zapewne młody Syriusz albo Severus byliby jeszcze bardziej rozchwytywani przez młodych czytelników :)
3. Ten autor powinien pisać więcej książek!
Bardzo trudne pytanie. Muszę przyznać, że nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Ale wydaje mi się, że w tym momencie wybiorę Suzanne Collins, która zyskała sławę po napisaniu kultowej serii Igrzysk Śmierci. Nie słyszałam o jej innej lekturze dlatego uważam, że powinna ich pisać znacznie więcej :)
4. Ten bohater powinien wybrać kogoś innego!
Z tych książek, które przeczytałam na moje szczęście główna bohaterka wybierała tak jak ja sobie to wyobraziłam. Uważam jedynie, że UWAGA SPOJLER: Tris z serii Niezgodna nie powinna umrzeć tylko w spokoju żyć z Tobiasem, którego tak na marginesie uwielbiam <3
5. Ta książka powinna mieć inne zakończenie!
Nie będę się rozpisywać bo wybór jest prosty: Zanim się pojawiłeś.
6. Ta książka powinna być zekranizowana jako film!
Czytając ją pomyślałam sobie jak fajnie byłoby obejrzeć film na podstawie tej książki. Uważam, że Rywalki w wersji kinowej stałyby się hitem :)
7. Ta książka powinna być zekranizowana jako serial!
Zdecydowanie i bezapelacyjnie #me Joanny Fabickiej, który jest cudowny i bardzo przerażający oraz idealnie nadawał by się na serial. Może jestem dziwna ale ta książka trochę przypomina klimat BELFRA, którego z całego serca polecam :)

8. Książka, która powinna być napisana z perspektywy jednej postaci!
Kolejne ciężkie pytanie i jego wygrana ;)  Nie jestem w stanie na nie odpowiedzieć, bo nie przeczytałam książki pasującej do tego pytania :(
9. Ta książka powinna mieć inną okładkę!
Moją odpowiedzią jest Kiedy odszedłeś Jojo Moyes. Mimo, że nie przeczytałam tej pozycji, to wystarczy tylko spojrzeć na tą okładkę. Zupełnie nie rozumiem co miała ona przedstawić. Zobaczcie sami bo ja nie mam pojęcia jak ma ona nawiązywać do poprzedniej części.
10. Ta książka powinna zachować oryginalną okładkę!
Mimo, że uwielbiam polskie wydania książek Johna Greena to uważam, że Papierowe miasta w zagranicznej wersji są po prostu boskie <3 Miejmy nadzieję, że kiedyś uda mi się upolować tę piękną okładkę.
11. Ta seria powinna zakończyć się po pierwszym tomie!
Po raz kolejny pytanie ze mną wygrywa, bo nie mam pojęcia jak na nie odpowiedzieć. Po prostu nie umiem :)

Tak to już koniec moich odpowiedzi. Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał. Do zobaczenia w kolejnym :)
                                            Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny