Zanim się pojawiłeś- wyciskacz łez

 Witajcie w Halloween :) Za co przebieracie się w ten przerażający dzień? Normalnie strach się bać :) Dzisiaj mam dla Was recenzję najbardziej wzruszającego romansu 2016 roku! Chodzi tu oczywiście o ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ Jojo Moyes <3  Jesteście gotowi? To Zaczynamy!

1. Dwudziestosześcioletnia Lou jest jedynym żywicielem rodziny, ale gdy traci pracę nie może znaleźć innej, która odpowiadałaby jej kwalifikacjom. Dopiero, gdy odnajduje ogłoszenie z pracą w domu najbogatszej rodziny w mieście, postanawia pójść na rozmowę kwalifikacyjną. Poznaje niepełnosprawnego Willa, a jej życie zmienia się o 180 stopni. Jak potoczą się losy tej dwójki? Tego dowiecie się czytając tą książkę<3 Książka ma 384, a przeczytałam ją w dwa tygodnie :)
2.


3.  Jeśli chodzi o postacie, to wydają mi się one neutralne. Nie mam do nich jakiegoś dużego sentymentu. Ale moją ulubiona postać to zdecydowanie Lou, głównie przez jej oryginalny styl i sposób bycia. A najmniej do gustu przypadła mi siostra Lou czyli Katrina. Kto czytał może ma podobne opinie:)
4. Wydanie filmowe jest o wiele lepsze od wydania wcześniejszego, lecz okładka i zdjęcie z okładki zupełnie nie przypomina aktorów grających w filmie. Jeśli jednak chodzi o ceny to przedstawiają się one tak: EMPIK- 32.49 zł., MATRAS.COM- 27.92 zł., TANIA KSIĄŻKA.PL- 26.18 zł., GANDALF.PL- 24.37 zł.
5. Moja ocena to 8/10 GWIAZDEK <3
6. Z wielką radością polecam Wam przeczytać tą książkę, która naprawdę jest godna uwagi i poświęcenia czasu :) 

Mam nadzieje, że ta recenzja spodobała się Wam i sięgniecie po tą lekturę. Do zobaczenia <3
                                                 Me about books 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny