Colorfoul Book TAG

 Cześć wszystkim! Dzisiaj mam dla Was kolejny Tag, a mianowicie COLORFOUL BOOK TAG.
Mam nadzieję, że g przypadnie Wam on do gustu, bo ja od razu jak go znalazłam postanowiłam zrobić go właśnie na moim blogu :) Zapraszam do czytania :)

1. Czarny- kolor silnych emocji- książka, która wywołała u Ciebie wiele emocji.
Zdecydowanie Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes. Ta książka nie dość, że sprawiła, że płakałam jak bóbr kończąc powieść, to jeszcze wywołała we mnie szczęście, nadzieję i złość (kto czytał powinien się domyślać o co chodzi:))

2. Szary- kolor ponadczasowy- książka, która może być uznana za ponadczasową.
Tutaj padnie odpowiedź: Harry Potter! Czy to nie jest książka ponadczasowa? Jest, dlatego na pewno jest to trafna sugestia <3


3. Biały- symbol neutralności- książka, do której jesteś neutralnie nastawiony.
Wydaje mi się, że taką książką jest Strażniczka książek Mechthild Glaser. Czytając ją miałam neutralne uczucia. Nie jest to zła lektura ale na pewno warta polecenia :)

4. Niebieski- kolor niezawodności- książka, która Cię nie zawiodła, mimo różnych opinii na jej temat.
Tutaj zdecydowałam się na Niezgodną Veronicy Roth. Wiele osób ma dystans do tej lektury, natomiast mi historia Tris i Cztery strasznie się podobała <3

5. Zielony- kolor nadziei- książka, która dała Ci nadzieje.
Na myśl przyszła mi tylko jedna książka: Gwiazd naszych wina. Nie umiem odpowiedzieć na co dała mi nadzieję, ale chyba na miłość i zrozumienie. Oczywiście gorąco polecam <3

6. Czerwony- kolor miłości i nienawiści- książka, którą jednocześnie kochasz i nienawidzisz.
Eleonora i Park. Dlaczego? Ponieważ nienawidzę Eleonory, a kocham Parka <3 Oczywiście odsyłam Was do recenzji: KLIK

7. Złoty- symbol bogactwa- książka, która była prawdziwym bogactwem, jeśli chodzi o treść na jej kartkach.
Wybrałam Igrzyska śmierci, ponieważ mówią o miłości, poświęceniu, walce i totalitaryzmie. Po prostu warto naprawdę warto ją przeczytać.


Mam nadzieję, że ten post przypadł Wam do gustu :) Do zobaczenia w kolejnym poście już niedługo <3
                                                  Me about books 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny