Hej wszystkim !!

 Mam na imię Amelia i jestem nowa na tej platformie, ale wydaje mi się, że narazie idzie mi całkiem nieźle:) Tematyką mojego bloga są książki. Uwielbiam czytać, choć nie czytam szybko i dużo, ale nie martwcie się mimo tego posty będą pojawiać się regularnie. Jako pierwszy post postanowiłam zrobić BOOK TMI TAG. Mam nadzieję, że dzięki temu będziecie mogli mnie lepiej poznać :)

1. KTÓRA FIKCYJNA POSTAĆ MA NAJLEPSZY STYL?
Według mnie jest to oczywiście Hermoina z Harrego Pottera J.K Rowling, bo kto by niechciał nosić mundurków z Hogwartu.
2. TWOJE FIKCYJNE ZAUROCZENIE?
Oczywiście Peeta Mellark z Igrzysk śmiercii. Uwielbiam go choć wiem, że wiele osób kocha Gale ale nie Peeta jest cudowny i mógłby być moim mężem <3
3. CZY KOCHAŁAŚ KIEDYŚ POSTAĆ, A POTEM ZACZEŁAŚ NIENAWIDZIĆ?
Wydaje mi się, że nie miałam jeszcze takiej sytuacji. Chyba dobrze ;)
4. NAJWIĘKSZA KSIĄŻKA NA TWOJEJ PÓŁCE?
Encyklopedia dla dociekliwych licząca 539 stron.
5.NAJCIĘŻSZA KSIĄŻKA NA TWOJEJ PÓŁCE?
Powtórze się ale cóż Encyklopedia dla dociekliwych ważąca 1,3kg
6. MASZ JAKIEŚ KSIĄŻKOWE PLAKATY?
Niestety nie ale może wkrótce się to zmieni.
7. MASZ JAKĄŚ KSIĄŻKOWĄ BIŻUTERIĘ?
Nie mam :(
8. KSIĄŻKOWA PARA KTÓREJ KIBICUJESZ?
Ginny Weasly oraz Harry Potter z Harrego Poterra. Nie wiem dlaczego ale nikt nie lubi tej pary.
9. ULUBIONA SERIA KSIĄŻEK? 
Harry Potter, Igrzyska śmierci i Niezgodna <3
10. JAKĄ KSIĄŻKĘ POLUBIŁAŚ TAK BARDZO,ŻE CHCIAŁABYŚ ABY BYŁĄ KONTYNUOWANA?
Chyba Gwiazd naszych wina, ponieważ chciałabym się dowiedzieć co dalej z Hazel Grace Lancaster :)
11. ULUBIONY SOUNDTRACK Z KSIĄŻKI?
I tu poraz kolejny padnie odpowiedź: GWIAZD NASZYCH WINA.
12. ULUBIONA POWIEŚĆ JEDNOTOMOWA?
Nie chcę się powtarzać więc powiem Strażniczka książek <3
13. OD KIEDY CZYTASZ?
Od zawsze, ale od jakiegoś roku postanowiłam, że zajmę się tym na "poważnie";).
14. W KTÓRYM DOMU HOGWARTU JESTEŚ?
Hufflepuff <3 Od zawsze czułam się Puchonką.
15. CZEGO SZUKASZ W KSIĄŻKACH?
Ciekawej fabuły i oczywiście genialnie wykreowanych postaci.
16. ULUBIONY CYTAT?
Na chwilę obecną takiego nie mam :) Nic mnie nie zainspirowało ;)
17. ULUBIONA OKŁADKA?
Nowe wydanie Harrego Pottera. Jest poprostu obłęde <3

18. AKCJA CZY ROMANS?
Pewnie, że romans...połączony z akcją :)
19. GDZIE IDZIESZ KIEDY W KSIĄŻCE SĄ SMUTNE MOMENTY?
Zostaję tam gdzie byłam :(
20. ILE ZAJMUJE CI PRZECZYTANIE JEDNEJ KSIĄŻKI?
Oczywiście zależy od książki ale od 5 dni do dwóch tygodni, (tak wiem nie czytam zbyt szybko)
21. ILE TRWA TWÓJ "KAC KSIĄŻKOWY"?
Najdużej trwał chyba z tydzień po "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins.
22. NAJMNIEJ LUBIANA KSIĄŻKA? 
Wydaje mi się, że muszę wybrać ELEONORA&PARK
23. CO CIĘ ZACHĘCA DO POLUBIENIA POSTACI?
Uwielbiam kiedy postać jest zdecydowana i kiedy nie rozczula się nad sobą :)
24. CO CIĘ ODRZUCA W POSTACI?
Kiedy postac użala się nad sobą. Jest to starsznie wkurzające ;)
25. CZEMU DOŁĄCZYŁAŚ DO BLOGOSFERY?
Uwielbiam gadać o książkach i postanowiłam, że podzielę się moimi recenzjami z "większą" widownią :)
26. STRASZNA KSIĄŻKA?
Nie czytałąm jeszcze takiej książki, która by mnie przestraszyła :)
27. KIEDY OSTATNIO PŁAKAŁAŚ PRZY KSIĄŻCE?
Było to chyba w marcu tego roku kiedy czytałam Zostań, jeśli kochasz. Ten kto czytał bądź oglądał wie, że moment z dziadkiem jest najlepszy !
28. OSTATNIA KSIĄŻKA, KTÓREJ DAŁAŚ 10/10
"W pierścieniu ognia"
29. ULUBIONY TYTUŁ
"Zanim się pojawiłeś"
30. OSTATNIO PRZECZYTANA KSIĄŻKA?
"Niemiecki Bękart" Camilla Lackberg
31. CO TERAZ CZYTASZ?
"Zanim się pojwiłeś" najlepsze romansidło świata <3
32. OSTATNIO OBEJRZANY FILM NA PODSTAWIE KSIĄŻKI?
"Nerve" choc jeszcze ksiażka przede mną.
33. BOHATER KSIĄŻKOWY, Z KTÓRYM CHCIAŁABYŚ POGADAĆ?
Oczywiście że Peeta <3, ale Ginny Weasly nie byłaby złym wyborem :)
34. AUTOR, Z KTÓRYM CHCESZ POGADAĆ?
John Green ;)
35. ULUBIONE JEDZIENIE DO CZYTANIA?
Wszystko. Uwielbiam jeść !
36. KSIĄŻKOWY ŚWIAT, W KTÓRYM CHCIAŁABYŚ ŻYĆ?
Nie będę w tej kwestii orginalna: HOGWART<3
37. SWIAT KSIĄŻKOWY W KTÓRYM NIE CHCESZ ŻYĆ?
PANEM
38. KIEDY OSTATNI RAZ POWĄCHAŁAŚ KSIĄŻKĘ?
Dzisiaj odrazu po tym jak przyszłąm do domu...
39. DZIWNE SPOSOBY OBRAŻANIA UŻYTE W KSIĄŻCE?
Szlama, Pan Maratończyk ;)
40. CZY TWORZYSZ JAKIEŚ WŁASNE TEKSTY?
Tak
41. ULUBIONY MAGICZNY PRZEDMIOT?
Peleryna niewidka <3
42. TWOJE MIEJSCE W DRUŻYNIE QUDDITCHA?
Wierny kibic dopingujący Puchonów<3
43. NAZWIJ PIOSENKE, KTÓRĄ ŁĄCZYSZ Z JAKĄŚ KSIĄŻKĄ.
Jeszcze takiej nie mam.
44. ULUBIONY PODRYW NA KSIĄŻKĘ?
Nie mam
45. UŻYŁAŚ GO KIEDYŚ?
Nie...
46. ILE MASZ KSIĄŻEK? 
Na razie mało bo tylko 22 :)
47. KOGO TAGUJESZ?
Nikgo :)


Dzięki za przeczytanie tego dość długiego posta! Do zobaczenia w kolejnym <3
     ME ABOUT BOOKS 








Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny