Jak będę pisać recenzje na blogu ?

    Cześć! Jak tam Wam minął wolny Dzień Nauczyciela? Mi dobrze ale nie o tym będzie ten post :)
Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób będę pisać recenzję książek. Po tym poście pojawi się pierwsza recenzja na moim blogu ;) Cieszycie się? Bo ja bardzo! Dobra to Zaczynajmy!
1. Na początku oczywiście będę przedstawiać książkę. Opowiem o niej oczywiście nie spojlerując wam fabuły ;) Pojawi się też tu m.in: ilość stron książki, czy czas przeczytania powieści.

2. Po tym początku pojawi się kilka zdjęć książki, jej stron czy ciekawych fragmentów. Tutaj zamieszczę również ciekawe cytaty o ile takie się znajdą ;)

3. Następnie akapit o bohaterach. Powiem Wam o postaciach które polubiłam albo znienawidziłam :)Opowiem o nowych książkowych zauroczeniach choć nie jestem pewna czy ktoś przebije Peetę<3

4. W tym akapicie ocenię książkę pod względem wydania oraz podam ceny w różnych sklepach oraz księgarniach internetowych.

5. Tutaj podam Wam moją ocenę książki. 10- najlepsza, 1-najgorsza. Oczywiście będzie to tylko moja osobista recenzja a ja z chęcią wysłucham Waszych opinii:)

6. W ostatnim akapicie podsumuję całą książkę, za i przeciw oraz czy warto po nią sięgnąć.

Dziękuję za uwagę i zapraszam do wyczekiwania pierwszej na tym recenzji<3 Do zobaczenia później!
                                   Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny