Książki które chciałabym przeczytać cz.1

 Hej wszystkim! Jak tam w szkole? Mam nadzieję, że dobrze:) Dzisiaj postanowiłam zrobić pierwszą część serii, w której powiem o książkach, seriach  znajdujących się na mojej książkowej liście
"DO PRZECZYTANA" :) W tym poście powiem Wam tylko o 5 jednotomowych książkach, ale mam nadzieję, że dzięki moim "wypocinom" dopiszecie kilka pozycji do Waszej książkowej listy. Zapraszam !

1. HOPELESS- Colleen Hoover. Wiele osób jest sceptycznie nastawionych na tą autorkę i jej powieści. Ja osobiście nie miałam okazji bliżej zapoznać się z Colleen Hoover. Mam nadzieję, że ta pozycja mnie nie zawiedzie :)
2. IMAGINES- Anna Todd. Zainteresowałam się tą lekturą głównie dlatego, że jest tam Fanfiction o Justinie Bieberze (moim idolu<3). Oczywiście bohaterami tej książki są też inne gwiazdy, tj. Selena Gomez czy Zac Efron. Jestem bardzo ciekawa tej książki i mam nadzieję że wkrótce ją przeczytam.
3. NERVE- Jeanne Ryan. Oglądając film nie wiedziałam o istnieniu tej książki:) Ale gdy tylko się o tym dowiedziałam postanowiłam, że dopiszę ją do mojej książkowej listy. Tak na marginesie ekranizacja zdecydowanie godna polecenia <3
4. W ŚNIEŻNĄ NOC- Lauren Myracle, John Green, Maureen Johnson. Święta, święta idą święta. Mam nadzieję, że przeczytam właśnie tą książkę w grudniu przy ciepłej herbacie, kocyku i w świetle lampek choinkowych :) Ciekawe czy spodoba mi się tak bardzo jak inne książki Johna Greena?
5. FANGIRL- Rainbow Rowell. Ta lektura leży już na mojej półce dobrych kilka miesięcy:) Mam nadzieję, że znajdę czas i ochotę żeby zagłębić się w kolejną miłosną historię autorstwa Rowell. Jeśli tak się stanie, to na pewno znajdziecie u mnie recenzję :)

Mam nadzieję, że ten post spodobał się Wam i pokazałam książki, które są moim małym marzeniem czytelniczym :) Do zobaczenia później.
                                             Me about books 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny