Eleonora & Park- prawdziwa miłość?

  Tego dnia po raz kolejny do Was piszę! Tak jak obiecałam pierwsza recenzja książki- ELEONORA & PARK, napisana przez Rainbow Rowell. Postanowiłam, że wybiorę tą książkę, ponieważ mam na jej temat skrajne opine :)
Jeśli jesteście ciekawi to Zapraszam :)
1. Eleonora & Park to ciekawa książka o młodzieńczej miłości, oczywiście połączona z problemami nastolatków :) Eleonora- rudowłosa nowa uczennica w szkole, która kompletnie nie pasuje do reszty rówieśników. Gdy spotyka Parka wszystko się zmienia. Najgorsze są weekendy, bo spędzała je bez niego. Park- azjatycka twarz nie przekreśla jego popularności w szkole. Uwielbia imię Eleonory i nie skrócił by go nawet o sylabę. Książka składa się z 358 strona, a przeczytałam ją w tydzień i trzy dni ;)

 2. Jeśli chodzi o postacie to muszę po prostu muszę wypowiedzieć się na temat Eleonory! Ta główna bohaterka tak strasznie mnie wkurzała, że aż nie chciało mi się czytać tej powieści. Mimo jej złej sytuacji rodzinnej, denerwujące było jej niezdecydowanie i beznadziejnie podejście do świata. Natomiast Park sprawiał wrażenie zaangażowanego chłopaka, który po prosu kochał swoją dziewczynę, nie jest to moja ukochana postać, ale też nie jest tak zły jak Eleonora, której po prostu nie cierpię ;)
3. Okładka książki jest naprawdę ładna, jej kolory są pastelowe czyli takie jakie ja lubię :) Ciekawe na tej okładce są cytaty, wypowiedziane przez znanych na całym świecie autorów. Jednym z nich jest John Green - autor bestsellera Gwiazd naszych wina. Jeśli chodzi o ceny książki to: EMPIK.COM- 29,52 zł., MATRAS.COM- 30,87 zł., TANIA KSIĄŻKA.PL- 29.52 zł., GANDALF.COM- 32,03 zł.
4. Moja ocena to 5/10 GWIAZDEK :)
5. Według mnie ta książka jest warta polecenia, jeśli chcecie poczytać lekką,obyczajową historię o miłości. Nie jest to wybitna lektura ale myślę, że może sie spodobać niektórym czytelnikom. Rainbow Rowell napisała naprawdę interesującą książkę, która przy okazji jest pięknie wydana <3

Mam nadzieję, że ta recenzja przypadła Wam do gustu i podzielicie sie ze mną Waszymi opiniami dotyczącymi tej książki. Do zobaczenia później<3
                                  Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny