WRAP UP STYCZEŃ 2017 & TBR LUTY 2017

 Witajcie w pierwszym lutowym poście :) Mam nadzieję, że styczeń 2017 minął Wam spokojnie i książkowo. Ja postanowiłam, że co miesiąc będę właśnie publikować Wrap Up i TBR na kolejny miesiąc. Mimo tego, że nie będę rozwodzić się na temat przeczytanych przeze mnie książek, ponieważ ich recenzje pojawią się na blogu to miło spędzicie czas czytając tego posta :) Do tego pokaże Wam moje czytelnicze plany na kolejny miesiąc. Dobra to Zaczynamy!

WRAP UP
Zaczynamy standardowo od książek przeczytanych przeze mnie w ostatnim miesiącu. Przeczytałam równo 3 książki oraz dodatkowo zaczęłam 4 :)

1. RYWALKI- Kiera Cass
Na blogu pojawiła się już recenzja, ale będę się powtarzać bo uwielbiam Maxona i seria na razie bardzo mi się podoba i na pewno będzie jedną z moich ulubionych :)
Link: KLIK
2. SEKRETY URODY KOREANEK- Charlotte Cho
Bardzo przydatny poradnik dotyczący pielęgnacji cery. Uważam, że każda dziewczyna powinna przeczytać właśnie tą pozycje :)
Link: KLIK
3. #ME- Joanna Fabicka
Recenzji na blogu jeszcze nie ma, ale pojawi się tuż po tym poście :) Mam nadzieję, że czekacie na moją opinię, bo ja już nie mogę się doczekać jak wypowiem się na temat tej polskiej lektury :)

TBR
Teraz przejdziemy do moich czytelniczych planów. Od razu mówię, że przedstawię Wam jedynie 2 książki, ponieważ wiem że wróciłam do szkoły i czasu na czytanie po prostu mi zabraknie :(

1. HARRY POTTER I WIĘZIEŃ AZKABANU- J.K Rowling
Książka, którą czytam obecnie i miejmy nadzieję szybko skończę :) O niej recenzji nie będzie bo jak wiecie pewnie bardzo dobrze Harry Potter jest tak kultową książką, że każdy zna historię młodego czarodzieja :)
2. NAZNACZENI- Jennifer Lynn Barnes
Książka, którą ostatnio zakupiłam. Uwielbiam kryminalne zagadki, mroczne tajemnice i morderstwa. (Jak to straszne źle zabrzmiało :)) Bardzo ale to bardzo chcę przeczytać tę pozycje tym bardziej, ze nie jest ona szczególnie długa.
Mam nadzieję, że takie podsumowanie miesiąca Wam się spodobało a ja zapraszam Was do zajrzenia do poprzednich postów i zaobserwowania mnie na INSTAGRAMIE: KLIK. Miłego czytelniczego lutego <3 
                                                 Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny