Książki, które chciałabym przeczytać cz.6

 Cześć ! Ostatnio na moim blogu pojawiła się piąta część tej serii a ja postanowiłam, że napiszę kolejną :) Bardzo dużo radości sprawia mi pisanie postów o tej właśnie tematyce :) Dzisiaj jednak zajmę się nowościami, które niedawno weszły na książkowy rynek. Ja nie przedłużając zacznę już pisać o poszczególnych pozycjach :) Zapraszam!

1. MARGO- Tarryn Fisher. Powieść bardzo tajemnicza a co za tym idzie intrygująca. Było o niej głośno głownie na polskim booktube i miała bardzo dobre opinie. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się przeczytać właśnie Margo <3
2. GIRL ONLINE. SOLO- Zoe Sugg. Trzecia część serii o Penny, której autorką jest dobrze znana Zoella. Nie mogę się już doczekać premiery która odbędzie się już 1 marca. Mam głęboką nadzieję, że dostanę ją może na Dzień Kobiet. Kto wie :) Gdy tylko ją przeczytam na pewno dam Wam o niej znać <3
3. NAZNACZENI ŚMIERCIĄ- Veronica Roth. Najnowsza książka autorki Niezgodnej. Wszyscy dosłownie wszyscy chcieli ją przeczytać. Nie oczekuje wiele od tej pozycji ale mam ogromną nadzieje że mnie zaskoczy, bo jej poprzednia trylogia według mnie jest znakomita i kocham Tobiasa <3 
4. DWOJE DO PARY- Andy Jones. Idealna książka na wieczór, opowieść o dwójce zakochanych w sobie ludziach. Na pewno przeczytam ją w najbliższym czasie (czytaj: W TYM ROKU:)). Z tego co widziałam ma całkiem dobre opinie a przy okazji piękną okładkę <3
5. DIABOLIKA- S.J Kincaid. Kolejny Instagramowy ulubieniec. Każdy kto ją czytał zachwala ją i poleca dalej. Ciekawe czy mi też się tak spodoba jak innym. Opis zachęca strasznie a okładka jeszcze bardziej <3

Mój post dobiegł końca :) Jestem z niego naprawdę dumna. Mam nadzieję, że do zobaczenia w kolejnym poście teraz o 17:00. Miłego czytelniczego dnia <3
                                                         Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny