Czytelnicze Nawyki TAG

 Hejka wszystkim! Nowy tydzień oznacza nowy post :) Nie było mnie niestety w ostatnim tygodniu z powodu braku weny twórczej. Na Instagramie też nie pojawiały się zdjęcia, ale mam głęboką nadzieję, że od teraz posty i zdjęcia będą pojawiać się regularnie. A teraz przejdźmy do Tagu dość popularnego na BookTube. Mam nadzieję, że on się Wam spodoba i macie podobne nawyki do moich :) Zaczynamy !

1. CZY MASZ W DOMU KONKRETNE MIEJSCE DO CZYTANIA ?
Będąc w domu zawsze czytam na moim łóżku bo jest mi tam najwygodniej :) Mogę leżeć, siedzieć a i tak czytanie jest bardzo wyczekiwanym zajęciem po powrocie do domu ze szkoły :)
2. CZY W TRAKCIE CZYTANIA UŻYWASZ ZAKŁADKI, CZY PRZYPADKOWYCH ŚWISTKÓW PAPIERU ?
Według mnie zakładki jeszcze bardziej "ozdabiają" książkę. Dlatego jak najbardziej używam zakładek w szczególności tych magnetycznych <3 
3. CZY MOŻESZ PO PROSTU CZYTAĆ KSIĄŻKĘ ? CZY MUSISZ DOJŚĆ DO KOŃCA ROZDZIAŁU, OKRĄGŁEJ LICZBY STRON ?
Zawsze staram się dotrzeć do końca rozdziału by później w pamiętać na czym skończyłam. Tak mi jest po prostu łatwiej. Jedynym wyjątkiem jest moment kiedy muszę coś pilnie zrobić. Wtedy odkładam książkę na stronie na której skończyłam :)
4. CZY PIJESZ ALBO JESZ W TRAKCIE CZYTANIA ? 
Zazwyczaj piję kawę lub zwyczajnie wodę. Jem rzadko bo nad zwyczajniej w świecie nie chcę pobrudzić mojej książki :)
5. CZY JESTEŚ WIELOZADANIOWY? POTRAFISZ SŁUCHAĆ MUZYKI ALBO OGLĄDAĆ FILM PODCZAS CZYTANIA ?
Jak najbardziej! Co dziwne podczas słuchania muzyki książkę zdecydowanie szybciej mi się czyta. Filmy jednak wole oglądać bez książki by w 100% skupić się na fabule. 
6. CZY CZYTASZ JEDNĄ KSIĄŻKĘ, CZY KILKA NA RAZ ?
Jestem osobą, której pomieszałyby się postaci, fabuła i sens książki. Po prostu nie potrafiłabym. Jedynym wyjątkiem jest czytanie lektur, które muszę czytać naprzemiennie z innymi CIEKAWYMI pozycjami.
7. CZYTASZ W DOMU CZY GDZIEKOLWIEK ? 
Najczęściej w domu, ale też w szkole czy w podróży :)
8. CZYTASZ NA GŁOS CZY W MYŚLACH ?
Zdecydowanie w myślach. Czytam na głos tylko wtedy kiedy się uczę, najczęściej biologii czy historii.
9. CZY CZYTASZ NAPRZÓD, POZNAJĄC ZAKOŃCZENIE ? POMIJASZ FRAGMENTY KSIĄŻKI ?
Nigdy mi się to nie zdarzyło i jestem z siebie dumna :) Jest to ciekawy sprawdzian cierpliwości i wytrzymałości :)
10. CZY ZGINASZ GRZBIETY KSIĄŻKI ?
Nie ale kiedy się to zdarzy nie mam nic przeciwko. Lubie jak książki wyglądają na "używane".

Tak to już koniec. Bardzo się cieszę, że dotrwaliście do końca a ja zmykam oglądać Sherlocka, którego uwielbiam i kocham <3 Przy okazji następuje zmiana publikowania postów z 9:30 na 17:00 :)
                                                     Me about books 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny