Książki, które chciałabym przeczytać cz.5

 Witajcie witajcie! Nowy dzień a mi co dziwne humor dopisuje. Na wstępie chciałabym Was przeprosić, że ten post pojawia się nieco później. Było to spowodowane sprawdzianem z biologii :) Dobra, ale nie o tym dzisiejszy post. Kolejna część książek, które chciałabym przeczytać przed Wami. W części 5 skupię się na polskich pozycjach. Mam nadzieję, że jesteście gotowi. To Zaczynamy!

1. SERIA KASACJA- Remigiusz Mróz. Na początku powiem Wam, że dokładnie 3/5 tego posta będzie właśnie na temat tego polskiego pisarza. Dlaczego chcę przeczytać Kasacje? Bo mój kochany tatuś na każdym kroku próbuje opowiedzieć fabułę tej pozycji. Muszę szybko wziąć się za czytanie, bo bardzo chcę się dowiedzieć, czy było warto uciekać przed tatą :)

2. SERIA EKSPOZYCJA- Remigiusz Mróz. Również z polecenia mojego taty. Tutaj jest trochę gorzej bo znam już trochę (bardzo) fabułę. Jestem ciekawa czy spodoba mi się tak bardzo jak innym miłośnikom kryminałów :)
3. BEHAWIORYSTKA- Remigiusz Mróz. Ostatnia już książka tego autora, o której było bardzo głośno na Instagramie. Przy okazji zapraszam na mojego gdzie znajdziecie wiele moim zdaniem ciekawych zdjęć: KILK. #skromność :) Wracając do książki miejmy nadzieję, że jeszcze w tym roku uda mi się sięgnąć po tę pozycje. Będzie ciężko...
4. PIĄTY BEATLES- Mariusz Czubaj. Kolejna książka polecenia mojego taty... Kolejny kryminał i kolejne morderstwa. Uwielbiam dochodzenia policyjnie, wiązanie faktów i szukanie mordercy :) Mam nadzieję, że właśnie to znajdę w tej pozycji.
5. JAK POWIETRZE- Agata Czykierda- Grabowska. W pewnym okresie czasu dostawały ją w prezencie wszystkie youtuberki. Miała całkiem dobre opinie, bo jest lekka i przyjemna :) Uważam, że będzie ona bardzo dobrą lekturą :)
To już koniec kolejnej części książek, które chciałabym przeczytać. Mam nadzieję, że dzięki mnie dopisaliście kilka pozycji Waszej listy :) Miłego dnia i do zobaczenia :)
                                                   Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny