#me- czy warto walczyć o siebie?

 Dzień dobry wszystkim! Dzisiaj długo wyczekiwana recenzja #me Joanny Fabickiej :) Już nie mogę się doczekać. Uwierzcie mi ale chyba dawno nie byłam tak zadowolona z pisania recenzji książki :) Dobra, Zaczynam bo już czuję, że jestem zbyt podekscytowana...

1. 16- letnia Sara jest bardzo zakompleksioną nastolatką. Uważa, że jest za gruba, za brzydka, chodzi beznadziejnie ubrana a jej styl nie jest akceptowany przez resztę klasy z prestiżowego liceum. Właśnie tam musi mierzyć się z klubem DUPA, który nie koniecznie chce przyjaźnić się z takimi jak ona. Niestety w domu też nie ma łatwo, jej ceniona w pracy matka dziennikarka od razu po przyjściu do domu topi stres w alkoholu. Wszystko zmienia się gdy na okolicznej imprezie poznaje Józka. Czy Sarze uda się uwolnić od matki? Czy pozna prawdziwy powód odejścia jej ojca? Czy ułoży sobie życie z Józkiem? Tego wszystkiego dowiecie się sięgając po tę pozycję. Książka ma 206 stron i czytałam ją 4 dni :)

2.

- Będziemy teraz wyglądać jak brat i siostra - powiedział, sznurując swoje nowe glany. 
Chyba raczej jak Bolek i Lolek.

Czasami, kiedy patrzę na ludzi, żałuję, że nie urodziłam się zwierzęciem.

Miłość jest dowodem na to, ze Bóg ma czarne poczucie humoru.
To tyle jeśli chodzi o cytaty, które swoją drogą są cudowne <3

3. Czas na bohaterów. Tutaj muszę przyznać, że bardzo się z nimi polubiłam. Sara ani trochę mnie nie denerwowała, choć czasami podejmowała sprzeczne z moim umysłem decyzje :) Józek mógłby być moim mężem, bo ma prze genialne poczucie humoru. Ewa, czyli matka Sary była uzależniona i mimo tego, że próbowała zerwać z nałogiem to troszkę jej nie wychodziło. Chęci są najważniejsze. No i oczywiście dzieciaczki z "sierocińca" (nie wiem jak to nazwać xD) były kochane i takie urocze <3

4.Jeśli chodzi o wydanie to jest okay, lecz nie jest to najpiękniejsza okładka na mojej półce. Bardziej zdenerwował mnie opis z tyłu książki a dokładniej ostatnie zdanie. Całą książkę czekałam na ten moment. Dobra bez spojlerów :) Mimo tego i tak polecam Wam przeczytać #me. Ceny prezentują się następująco: EMPIK- 31,49 zł., MATRAS.COM- 29,27 zł., TANIA KSIĄŻKA- 25,38 zł., GANDALF.COM- 25,13 zł

5.Moja ocena to: 8,5/10 GWIAZDEK <3

6. Ocena książki, jak pewnie myślicie jest bardzo pozytywna. Uważam, że pozycja jest godna przeczytania szczególnie, że porusza temat tabu. Nie akceptowanie siebie, alkoholizm i bieda są problemami wielu nastolatek. Pomijając warto ją przeczytać głównie ze względu na Józka, który totalnie skradł moje serce <3

To koniec mojej recenzji. Mam nadzieję, że podobała Wam się ona a ja się z Wami żegnam. Do zobaczenia już za 3 dni tradycyjnie o 9:30 :)
                                                               Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny