WRAP UP KWIECIEŃ & TBR MAJ 2017

 Hej! Witajcie w kolejnym poście :) Dzisiaj zapraszam Was na podsumowanie kwietnia i czytelnicze plany na Maj. Mam nadzieję, że post się Wam spodoba a ja przechodzę do poszczególnych książek.

WRAP UP
W tym miesiącu przeczytałam 4 książki, co jak na mnie jest naprawdę dobrym wynikiem. Pojawiła się tylko jedna recenzja na blogu, ale zamierzam wypowiedzieć się na temat tylko 2 pozostałych lektur, tylko dlatego, że 3 pozycja to obowiązkowa lektura szkolna :)

1. ELITA- Kiera Cass
Druga część serii selekcja, o której jest krótka recenzja na blogu. Już nie mogę się doczekać jak zabiorę się za trzecią pozycję czyli Jedyna <3
Link:KLIK
2. BALLADYNA- Juliusz Słowacki
Obowiązkowa lektura, którą musiałam przeczytać do szkoły. Nie była zła, ale naprawdę nie rozumiem postaci Balladyny. Była fałszywa i mnie do siebie nie przekonała.
3. KASACJA- Remigiusz Mróź
Ile ja słyszałam dobrych opinii na temat tej lektury jak i samego autora. Postanowiłam się zabrać za Kasacje po długich namowach mojego taty i mogę powiedzieć, że Kasacja to zdecydowanie książka miesiąca <3 Recenzja pojawi się niedługo na blogu.
4. PONAD WSZYSTKO- Nicola Yoon
Wielkie zaskoczenie, książka, której zakończenie powaliło mnie na kolana. Nie spodziewałam się naprawdę takiego zakończenia mimo tego, że książka w pewnych momentach była po prostu nudna. Post w przyszłości pojawi się na blogu.

TBR
Moim wyzwaniem na Maj są dwie książki, z czego jedna ma ponad 750 stron, dlatego wydaje mi się, że dwie pozycje są dobrym pomysłem i nawet osiągalnym :)

1. HARRY POTTER I CZARA OGNIA- J.K Rowling
Najgrubsza książka na mojej półce. Jestem trochę przerażona, ilością stron ale mam nadzieję, że podołam i uda mi się ją przeczytać w tym miesiącu.
2. DZIEWCZYNA Z POCIĄGU- Paula Hawkins
Już od dawna jest na mojej liście książek do przeczytania. Postanowiłam, że zabiorę się za nią właśnie w Maju i mam nadzieję, że uda mi się ją przeczytać.
Tak to już koniec mojego podsumowania. A Wy jakie książki przeczytaliście w poprzednim miesiącu? Jakie macie plany na Maj? Miłego wieczoru z książką <3
                                                     Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny