Strażniczka książek- świat każdego książkoholika

 Witajcie czytelnicy w moim nowym poście! Mam nadziję, że wybaczycie mi tą krótką nieobecność:)
Powodem była oczywiście SZKOŁA. Ale dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego małego odkrycia, czyli Strażniczka książek Mechthild Gläser. Dobra to Zaczynamy!

1. Akcja ksiażki zaczyna się w Niemczech, gdzie Amy wraz z mamą Alexis postanawiają przeprowadzić sie na nich rodzinną wyspę Stormsay. Alexis uciekła stamtąd, po tym jak w młodym wieku zaszła w ciąże właśnie z Amy. Amy natomist nie za bardzo wie, dlaczego mama uciekła, a tym bardziej kto jest jej ojcem. Lecz później wszystko się zmienia, a dziewczyna dowiaduję się szokującej prawdy o swojej rodzinie. Ilość stron wynosi: 390, a długośc czytania książki to równe 1,5 tygodnia :)
2. 

 3. Jeśli chodzi o bohaterów ,to nie mam wielkich zastrzeżeń oprócz tego, że główna bohaterka w niektórych momentach trochę mnie wkurzała:) Ale zdecydowanie jestem #teamWill, więc chyba znalazłam nowego męża<3
4. Tutaj zdecydowanie mogę powiedzieć, że okładka idealnie wpasowuje się w klimat fabuły. Teraz najbardziej interesująca część, czyli ceny: EMPIK- nie posiada książki, MATRAS.COM- 31.20 zł., TANIA KSIĄŻKA.PL- 27.20 zł., GANDALF.PL- 29.64 zł.
5. Moja ocena to: 7/10 GWIAZDEK <3,
6. Według mnie ta pozycja jest godna polecenia, a mnie naprawdę miło zaskoczyła. Mam nadzieję, że tą pozytwyną recenzja zachęciłam Was do przeczytania tej lektury:)

Mam nadzieję, że ta recenzja Wam się spodobała i Do zobaczenia w kolejnym poście:)
                                                     Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny