Książki, które chciałabym przeczytać cz.2

 Cześć wszystkim! Witam Was w kolejnej części nowej serii czyli Książki, które chciałabym przeczytać:) Dzisiaj zajmiemy się kryminałami i thrillerami. Mam nadzieję,że post Wam się spodoba i serdecznie Was Zapraszam!

1. DZIEWCZYNA Z POCIĄGU- Paula Hawkins. Jeśli chodzi o tę książkę spotkałam się z nią jakieś pół roku temu, lecz niestety nie udało mi się jej dokończyć. Teraz po obejrzeniu ekranizacji tej lektury mam jeszcze większą ochotę na przeczytanie tej pozycji.
2. DZIEWCZYNA W WALIZCE- Raphel Motes. Po grze miejskiej KsiażkaGo, o której zresztą pojawił się post: KLIK nabrałam dużej ochoty na przeczytanie tej książki. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie znajdzie się ona na mojej półce :)
3. SIOSTRY- Claire Douglas. Książka, która odkryłam niedawno przebywając w Empiku:) Książka trochę psychologiczna, ale zdecydowanie dla fanów Dziewczyny z pociągu. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji, ponieważ opis na tyle książki wydaje się być naprawdę ciekawy:)
4. ZERO- Marc Elsberg. Moja mama czytała tę książkę i strasznie jej się podobała dlatego postaram się w najbliższym czasie zdobyć i przeczytać tę pozycję. Jeśli czytaliście tą książkę to zapraszam do wyrażenia opinii w komentarzach :)
5. BLACKOUT- Marc Elsberg. Ta książka okazała się wielkim zaskoczeniem i to w pozytywnym tego słowa znaczeniu:) Oczywiście jestem strasznie ciekawa fabuły i zakończenia :)

To by było na tyle.Mam nadzieję, że ten post przypadł Wam do gustu <3 Do następnego:)
                                                 Me about books 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny