WRAP UP SIERPIEŃ & TBR WRZESIEŃ 2017


 Hej czytelnicy! Jak dawno mnie tutaj nie było. Ale jestem i mam nadzieję, że się cieszycie. Jak już tłumaczyłam na moim bookstagramie przez ten okres mojej nieobecności po prostu nie miałam chęci do czytania a tym bardziej do pisania postów. Teraz te chęci powróciły. Może powodem tego jest zbliżający się rok szkolny. Ale mamy jeszcze kilka dni wakacji, więc trzeba je wykorzystać przede wszystkim na czytaniu :) A ja przychodzę dzisiaj do Was z postem na temat książek przeczytanych przeze mnie w sierpniu. Pokaże też Wam moje czytelnicze plany na pierwszy miesiąc szkoły. Mam ogromną nadzieję, że podołam a ja przechodzę do książek. Zapraszam!

WRAP UP
W sierpniu przeczytałam 4 książki co według mnie jest dobrym wynikiem. Recenzje na pewno pojawią się na blogu lecz najpierw muszę nadrobić recenzję, które powinnam napisać już kilka miesięcy temu. Ale wyczekujcie po na pewno się pojawią, lecz z lekkim opóźnieniem.

1. ZAGINIĘCIE- Remigiusz Mróź
Druga część serii z Chyłką i Zordonem. Osobiście ta część podobała mi się bardziej niż poprzednia. Chyłka jak zawsze była niezawodna a jej duet z Zordonem powalał mnie na łopatki. Kto tak jak ja uważa, że ta dwójka powinna być razem nie tylko w pracy?
2. POCZĄTEK WSZYSTKIEGO- Robyn Schneider
Debiut autorki, który można zaliczyć do udanych. To jest zupełnie inna książka od innych popularnych młodzieżówek. Uważam, że każdy powinien po nią sięgnąć a przede wszystkim osoby, które zniechęciły się schematycznymi książkami o miłości.
3. JEDYNA- Kiera Cass
Ostatnia część trylogii z Americą Singer. To według mnie najlepsza część z pozostałych dwóch. Naprawdę miło się zaskoczyłam a zakończenie było niespodziewane, choć trochę się spodziewałam ale nie w takiej formie. Oczywiście recenzja pojawi się na blogu, ale jak już mówiłam musicie uzbroić się w cierpliwość.
4. 13 POWODÓW- Jay Asher
Pozycja, na podstawie której Netflix wyprodukował serial o tej samej nazwie. Oglądałam serial przed przeczytaniem i według mnie to książka jest przyjemnym streszczeniem książki. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał 2 sezon serialu, bo koniec 1 był bardzo niedopowiedziany i praktycznie nic się na wyjaśniło. Porównanie serialu i książki na pewno pojawi się na blogu.

TBR
Moje plany na wrzesień są dość ubogie ale można to wytłumaczyć powrotem do szkoły. Mam nadzieję, że uda mi się tego dokonać :)

1. FANTASTYCZNE ZWIERZĘTA I JAK JE ZNALEŹĆ. ORYGINALNY SCENARIUSZ- J.K Rowling
Zaczęłam już tę pozycję, ale nie udało mi się jej skończyć w te wakacje. Jak na razie podoba mi się, bo w końcu jest to świat wykreowany przez J.K Rowling.

2. ALICE'S ADVENTURES IN WONDERLAND- Lewis Carroll
Książka po angielsku, którą chciałabym przeczytać właśnie we wrześniu. Jest co całkiem ambitne wyzwanie jak dla mnie, ponieważ jakimś wielkim asem z angielskiego nie jestem. Jestem jednak pozytywnie nastawiona co do tej pozycji i wiem, że mi się uda szczególnie z pomocnym wydaniem od wydawnictwa zesłownikiem.pl :)
Tak to by było na tyle. Mam nadzieję, że post spodobał Wam się i czekacie na recenzje przeczytanych przeze mnie książek. Miłej reszty dnia kochani <3
                                  Me about books 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny