Krytyk filmowy #2

 Witajcie, witajcie :) Żyję i mam się dobrze, więc posty znowu będą się pojawiały regularnie. Moja obecność jak zwykle była spowodowana masą sprawdzianów, kartkówek i prac domowych. Musicie mi wierzyć na słowo, że nawet nie miałam czasu usiąść i poczytać książkę. Dzisiaj mam dla Was drugi już post z serii o filmach. Na dwóch byłam w kinie a jeden obejrzałam w domu :) Mam nadzieję, że spodobają Wam się recenzje tych ekranizacji i podzielicie się swoją opinią w komentarzu. Zapraszam!

1. JACKIE
Relacja wydarzeń z życia Jackie bezpośrednio po zamachu i zabójstwie jej męża, prezydenta Johna F. Kennedy'ego w 1963 roku. 
reżyseria:  Pablo Larraín
scenariusz:  Noah Oppenheim
gatunek: Biograficzny,Dramat
produkcja: Francja/USA/Chile
premiera: 3 lutego 2017 (Polska) 7 września 2016 (świat)
ŹRÓDŁO: KLIK
Kiedy zobaczyłam zwiastun stwierdziłam, że taki film może mi się spodobać. I tak było. Byłam zachwycona grą Natalie Portman i do teraz jestem smutna, że to nie ona dostała Oskara za najlepszą rolę pierwszoplanową. Oczywiście film czasami było dość brutalny ale efekty dźwiękowe po prostu bomba. Uważam, ze każdy powinien obejrzeć ten film i poznać historię najbardziej znanej amerykańskiej pierwszej damy :)
2. KIEDY GASNĄ ŚWIATŁA
Kobieta jest nawiedzana przez stwora, który pojawia się po zgaszeniu światła. 
reżyseria: David F. Sandberg
scenariusz: Eric Heisserer
gatunek: Horror
produkcja: USA
premiera: 22 lipca 2016 (Polska) 8 czerwca 2016 (świat)
ŹRÓDŁO: KLIK
Film, który obejrzałam w rodzinne niedzielne popołudnie właśnie z rodzicami :) Film straszny, lecz trochę przewidywalny. Nie dla ludzi o słabych nerwach. Ale ogólnie film bardzo mi się podobał mimo tego, że później kiedy chciałam iść spać i zgasiłam światło było po mnie. I pierwszy raz od chyba 8 lat zasnęłam przy zapalonym świetle :) 
3. PORADY NA ZDRADY
Dwie kobiety, Kalina i Fretka, zostawione przez swoich partnerów zakładają firmę, w której chcą zajmować się rozwiązywaniem problemów z niewiernością facetów. Gdy ta pierwsza ma uwieść coacha Macieja, cały plan spala na panewce. 
reżyseria: Ryszard Zatorski
scenariusz: Ryszard Zatorski,Joanna Wilczewska
gatunek: Komedia rom.
produkcja: Polska
premiera: 24 lutego 2017 (Polska) 23 lutego 2017 (świat)
ŹRÓDŁO: KLIK
Kiedy moi koledzy z klasy zapytali się nas dziewczyn co chcemy obejrzeć w kinie na dzień kobiet padło na PORADY NA ZDRADY. Film był naprawdę spoko jak na polską ekranizacje. Całkiem ciekawa fabuła, Tomasz Karolak jak zawsze świetna rola. Kiedy tylko pojawiał się na ekranie cała sala śmiała się jak głupia :) Film godny polecenia kiedy akurat macie ochotę na komedie romantyczną.
To już koniec drugiego posta z serii krytyka filmowego. Mam nadzieję, że i ten post Wam się spodobał i wybaczyliście mi moją nie obecność i na blogu i na Instagramie. Miłego weekendu :) 
                                                  Me about books

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Krytyk filmowy #3

[10] PONAD WSZYSTKO- dziewczyna z alergią na świat + opinia na temat filmu.

Rywalki- królewski świat prostej dziewczyny